söndag 19 juli 2020

Lite fakta om mig.

HEJ !

Jag som skriver här heter Pernilla.

Allt handarbete som jag lägger ut här är sådant från färdiga
arbeten till inte färdiga och vissa kan vara 
ca 20 år gamla.
Jag tycker det är roligt att visa vad jag har gjort.
Jag har hållit på med handarbeten av olika slag 
i hela mitt liv men aldrig 
 varit så mycket på detta med virkning, för när jag var liten
då satte jag virknålen i benet och fortsättningen där 
kan ni ju tänka er själva hehe, så det blev inte 
så mycket mer virkat då.

Nu har jag tagit upp det igen som terapi efter en längre sjukskrivning.
Detta passar mig utmärkt,
problemet är nu att jag har så många Face Pads så jag
 "badar"i dom :-),
så om det är någon som 
"villhöver" några Face Pads så bara hör av er.
 (visst dom kostar en liten slant men man har dom länge).


Välkomna till min lilla Handarbetes Blogg :-)

/ Pernilla.

mina.handarbeten@gmail.com
Instagram: mina.handarbeten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar