måndag 20 juli 2020

Olika Face Pads / Bomullsrondeller .

Hej !

(Jag säljer Face Pads/Bomullsrondeller ,
OM det inte finns objekt under fliken SÄLJES.
Det andra har  jag lagt ut för att visa vad jag gjort i mitt liv :)   )


PADS 

1 Set kostar ? kr

Kontakta mig för pris ! 

( 1 påse+5 Pads + krok)
(Kroken visas på första bilden nedan

( + frakt 12kr/set eller hämtas hos mig) 

Mina Pads ligger ute på:

Tradera: PGA Handarbeten

FaceBook: Pernilla G Andersson.

Instagram: Mina.handarbeten 


PGAHandarbeten helt enkelt❣️

(Flera Priser mm finnes under fliken " STARTSIDA" på mobilversonen.
Tryck bara på pilen så kommer det mera saker fram där.)

Vita och Grå Pads Vanliga  

skall jag virka så att det alltid finns Klara för direkt Leverans! 


Dom andra färgerna finns just nu bara 1 av varje kvar av dessa: 

Rosa Vanlig, 

Rosa Puff, 

Lila Vanlig, 

Lila Puff 

När dessa är slut så säljer jag bara Grå och Vita, tillsvidare. 






Bild nr 1. = 
 Färg nr 2, Grå med Puff Pads.                        -Slut för tillfället-


Bild nr 2

Färg nr 2 Grå Vanlig   



Färg nr 5 finns även som Puff Pads.                              -Slut för tillfället -




Bild nr 4.
Färg nr 1, Lila Vanlig Pads. 

1 Set kvar!

Färg nr 1 
Lila finnes oxå som PUFF Pads. 
1 det kvar! 



Bild nr 5.
Gul Vanlig Pads
(1 set kvar vanlig sista)



Bild nr 6.
Hel Gul Vanlig Pads.
(1 set kvar vanlig sista)



Bild nr 7.
Färg nr 3. Rosa Vanlig.

 1 Set kvar! 



Bild nr 8.
Färg nr 3. Rosa Puff. 

1 set kvar!.



Köper man 
bara Pads så får man dom med en 
etikett. 
På baksidan av etiketten finns tvättråd.



 Bild nr 9.
Färg nr 6 Natur Vit Vanlig. Finns Klara.



Bild nr 10
Färg nr 6 Natur Vit Puff.                                  -SLUT för tillfället-


Bild nr 11.

Disblå  Vanlig Pads, -  Slut för tillfället -


Bild nr 12.
Disblå Puff Pads, -Slut för tillfället-


URSÄKTA Bildkvaliten, 

den är inte den bästa ska försöka få till

Bättre bilder!



Några enkla Puff Rondeller.
Rosa och Grå.
Skall lägga ut lite annat som jag har gjort oxå.
Ha en fin dag 
/ Pernilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar